נעלי ספורט הוקה

נעל ספורט היא נעל ייעודית לפעילות גופנית שמתמקדת באחיזת כף הרגל בצורה שמאפשרת נוחות ובטיחות מרבית. בין אם עוסקים בספורט באופן קבוע, מדי פעם, או פשוט מחפשים נעל שתהיה טובה להליכה ממושכת – נעלי הוקה הן הפתרון המתאים.

הוקה נחשבת כיום לאחת החברות עם המותגים מהמובילים בעולם וככזו היא נותנת דגש רב על איכות גבוהה של נעלים. נעלי הוקה מומלצות לכל מי שמחפש נעל שתלווה אותו למשך תקופה ארוכה ושאיננה נשחקת.  

קיימות נעלי ספורט הוקה לנשים ולגברים ובכולן ללא יוצא דופן התחייבות לעיצוב בטיחותי ומדויק. איכות נעלי הספורט של הוקה נמדדת לפי מספר מדדים מרכזיים:

  1. יציבות – המידה שבה הנעל מספקת לנועל אותה יציבות בכל תוואי שטח. חלק מהיצבות תלויה בעיצוב החיצוני של הנעל ובדרך בה מונחת על קרקע. חלק נוסף מהיציבות תלוי גם באחיזת הנעל את הרגל ולכן מומלצת נעל שמאזנת בין יציבות הרגל למרווח תנועה בריא.
  2. אחיזת שטח – כיצד ובאיזו מידה הנעל תואמת תנאי שטח ומצליחה לשמור על אחיזה בקרקע במהלך הפעילות הגופנית. חשוב שנעליים יהיו מותאמות לשטח בו רצים על מנת לשמור על בטיחות ולמנוע נפילות ופציעות.
  3. שיכוך – בלימת זעזועים, המידה שבה הנעל שומרת על הרגל ויודעת לפזר את הלחץ של הפעילות הפיזית והמפגש עם הקרקע באופן שווה.
  4. יכולת תגובה – היכולת של הנעל "לפעול" בזמן האינטראקציה של הנעל עם השטח.

נעלי ספורט הוקה מחיר – המחיר של נעלי ספורט הוקה נשים וגברים משתנה ותלוי בסוג הנעל ובמטרתה.  נעלי הוקה המיועדות לתנאי שטח לרוב נמכרות במחירים שבין 700-1000 שח.

אצלנו בלוחמים ישראל תוכלו למצוא נעלי הוקה במחיר הוגן במיטב הדגמים וליהנות מנעליים איכותיות, בטיחותיות ועם סטייל. אנחנו מוכרים נעלי הוקה דגמים לגברים וגם נעלי הוקה נשים לכל הלוחמים שמחפשים נעלי ספורט מקצועיות במחירים אטרקטיביים.

דילוג לתוכן